.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خوشحال‌کننده‌ترین خبر عمر حسن روحانی
حجت‌الاسلام حسن روحانی می‌گوید خوشحال‌کننده‌ترین خبر تمام عمر خود را، ۳۶ سال پیش در چنین روزی شنیده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حسن روحانی که سال 1357 برای ادامه تحصیل به انگلستان سفر کرده بود، در جلد اول کتاب خاطرات خود به بررسی اوضاع و احوال انقلاب اسلامی ایران در دی ماه همان سال پرداخته و گفته است که خوشحال‌کننده ترین خبر همه عمرش را درست 36 سال پیش در چنین روزی شنیده است.

او در خاطرات خود می گوید: «شب دوشنبه (1357/10/25) من از پاریس به لندن آمدم. قرار بود هر وقت امام تصمیم به بازگشت به ایران گرفتند، دوستان من را خبر کنند تا فورا به نوفل‌لوشاتو برگردم. عصر سه شنبه (1357/10/26) اولین خبر رادیوها و تلویزیون‌ها، فرار شاه از ایران بود. در خبرها آمده بود که شاه به مصر رفته است. واقعا این خبر خوشحال کننده‌ترین خبر همه عمر من و همه ایرانیان است. غروب با تهران تماس گرفتم، سراسر ایران غرق در شادی است. واقعا پایان استبداد و ظلم و ستم یک مزدور بر یک ملت چقدر زیباست. امشب در خبرها بود که امام فرمودند در اولین فرصت به ایران باز خواهم گشت و به زودی دولت موقت را اعلام خواهم نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تحلیل گر و شرکاء 27 دي 1393
خالی وندنه ، یعنی من باور نکمه که این خبر ونه پلی مهم تر از خبر رئیس جمهوری بیین بیه
نا شناس 27 دي 1393
آقای روحانی خوشحال نشه کی بشه دست فروش کنارخیابان یا کارگردورمیدان یا مکانیک بادرآمد بخورونمیر یا کارگر ساده شرکتها یا کارمند جز ادارات باحقوق درآمد 700یا800 تومانی ویاراننده تاکسی ومینی بوس و...... خجالت بکشید بااین مملکت داری واقعا"متاسفام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.